Minggu, 27 Februari 2011

Bourjois Effet 3D Max Lip Glosses


Next on my swatching list are Effet 3D Max lip glosses by Bourjois. I already owned and used up shade 62 Rose gold (swatches can be found here) and I recently bought shade 61 Rose Acidul� (I will post swatches of it in a few days). Shades 64 and 65 are missing, I guess they aren't sold here anymore, 64 is a beautiful red called Framboise ardent. These are very shinny but also very runny. They aren't sticky and because they are thinner than other run-of-the-mill glosses, they tend to bleed a bit. The applicator is unusual, it's a plastic spatula, I like it, some don't. Here they cost around 10-11�.
O teh glossih sem �e pisala, no vsaj o odtenku 62 Rose gold (slike in ocena so tukaj), ki sem ga �e porabila. Nedavno sem kupila �e odtenek 61 Rose acidul� (poslikala ga bom v kratkem), ki ga zanimivo kar dolgo nisem nikjer na�la. Ni mi uspelo najti odtenkov 64 in 65, kar je cudno saj so oba �e imeli. 64 Framboise ardent je zelo lep rdec gloss, takrat ko sem kupila odtenek 62, sem razmi�ljala tudi o nakupu 64. Ti glosi so zelo svetleci in nelepljivi, so namrec zelo tekoci, vcasih kar malo zdrsi z ustnic. Plasticen aplikator je precej nenavaden, meni osebno je v�ec ampak marsikateri ni. Stanejo okrog 10-11�.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar